A XV-A CONFERINTA NATIONALA A ABIR

A XV-A CONFERINTA NATIONALA A ABIR

BRASOV, 9-11 septembrie 2004

Management si marketing de bibliotecă în societatea informatională

Programul Conferintei

Joi, 9 septembrie

8.00-9.00 Primirea si înregistrarea participantilor
9.00-10.00 Deschiderea oficialã a lucrãrilor Conferintei. Cuvinte de salut
10.00-11.30 Raportul Consiliului de conducere. Raportul Comisiei de cenzori
11.30-12.00 Pauzã de cafea
12.00-12.30 Decernarea premiilor si diplomelor ABIR
12.30-15.00 Pauzã de prânz
15.00-16.00 Prezentarea produselor si serviciilor firmei Books Unlimited
16.00-17.30 Rapoartele presedintilor de sectiuni ABIR si FABR
17.30-19.00 Lucrãri pe sectiuni: Catalogare-Clasificare-Indexare, Biblioteci medicale, Periodice

Vineri, 10 septembrie

9.00-10.30 Lucrãri pe sectiuni: Informatizare, Legislatie de bibliotecã si perfectionare profesionalã, Editorialã
10.30-13.00 Lucrãri pe sectiuni: Achizitie si dezvoltarea colectiilor, Referinte, Colectii speciale, conservare si restaurare
13.00-14.30 Pauzã de prânz
14.30-16.00 Lucrãri pe sectiuni: Comunicarea documentelor si împrumutul interbibliotecar, Biblioteci scolare si biblioteci ale Caselor Corpului Didactic, Statistică si evaluare
16.00-17.00 Sedinta comunã a Consiliului de conducere al ABIR si a presedintilor de sectiuni pentru întocmirea Planului de activitate al ABIR pe anul 2005
17.00-18.00 Prezentarea în plen a Planului de activitate. Probleme organizatorice. Închiderea lucrãrilor conferintei
19.00 Masă festivă

Sâmbătă, 11 septembrie

9.00-18.00 Vizitarea Cetătii Făgărasului si a Mănăstirii “Sâmbăta de Sus”

Informatii privind desfăsurarea Conferintei Nationale

Ca urmare a hotărârii  Consiliului  de  Conducere  al  ABIR din  data  de  30 iunie 2004, cea de-a XV-a Conferintă Natională a ABIR,  cu  tema Management si marketing de bibliotecă în societatea informatională, va  avea loc în zilele de 9-11 septembrie 2004, la Brasov.

La Conferintă urmează să participe:
-    membrii Consiliului ABIR;
-    membrii si membrii supleanti ai Comisiei de Cenzori;
-    presedintii si secretarii filialelor judetene si ai filialei municipiului Bucuresti ale ABIR;
-    presedintii si membrii sectiunilor profesionale;
-    alti membri ABIR, dacă dispun de posibilităti financiare.

De asemenea, la Conferintă vor participa, în calitate de invitati, conducători ai unor biblioteci de învătământ superior, reprezentantii Ministerului Educatiei si Cercetării si ai altor instituitii de învătământ, reprezentantii Ministerului Culturii si Cultelor, reprezentantii asociatiilor profesionale din tară din cadrul FABR si ai celor din străinătate, membrii sectiunilor profesionale din cadrul ANBPR, ABIDOB, ABBNR, ziaristi si alte persoane.

Ordinea de zi preliminară include:
-    Deschiderea oficială;
-    Raportul Presedintelui;
-    Rapoartele membrilor Biroului ABIR;
-    Rapoartele Presedintilor de Sectiuni;
-    Acordarea premiilor ABIR;
-    Lucrări pe Sectiuni.

Costuri:
Cazare:
- Caminul studentesc al Universitătii “Transilvania” 5EURO/noapte/persoana/camere de 4 paturi – fără micul dejun;
- Hotel  “Coroana” 27EURO/single+mic dejun si 18EURO/ loc în cameră cu 2 paturi +mic dejun;
- Hotel “Postăvarul” 11EURO/single+mic dejun si 8EURO/ loc în cameră cu 2 paturi+mic dejun;
- Hotel  “ARO Sport” 7EURO/single si 4EURO/loc în cameră cu 2 paturi;
- Hotel Tâmpa 400 000 lei/loc în cameră cu 2 paturi fără mic dejun si 500 000 lei/loc în cameră cu 2 paturi + mic dejun;
Masă: dejun 70-75 000 lei, cina 65 000 lei, masa festivă: 250- 300 000 lei/persoană,
-  excursie documentară cu vizitarea  obiectivelor turistice din Brasov, Sâmbăta de Sus (mănăstirea) si Făgăras (castelul si biblioteca), costul excursiei este de 150 000 lei.
- Taxa de participare: 500 000 lei (suma va fi folosită, la propunerea Consiliului ABIR, pentru plata masei festive si/sau excursiei; pentru această taxă se vor emite chitante).

Înscrierile pentru participare la Conferintă si la excursie se vor face la Brasov până la data de 1 septembrie 2004. Persoane de contact :
- dna Corina Florea – Secretar Filiala ABIR Brasov- tel. 0268/413000 int. 177,e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- dna Magdalena Lates – membru ABIR Filiala Brasov -  tel. 0268/413000 int. 177, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
- dna Gabriela Mailat – membru ABIR Filiala Brasov - tel. 0268/474693, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
- dna Elena Ianchis  - membru ABIR Filiala Brasov -  tel. 0268/413000 int. 177, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
La înscriere, veti comunica locul preferat de cazare, precum si zilele si Sectiunile la care veti fi prezent la conferintă.

Vă rugăm să ne comunicati persoanele care urmează să participe la conferintă în vederea trimiterii unei invitatii oficiale  comune (din partea MEC si din partea ABIR) forurilor dumneavoastră de decizie.

De asemenea, Consiliul de conducere ABIR a hotărât ca dosarele pentru Premiile ABIR să fie depuse la Secretariatul asociatiei până la data de 1 septembrie 2004.

There are no articles in this category. If subcategories display on this page, they may contain articles.

 
 

Noutăți